Last but not least!

29 september 2019 - Keflavík, IJsland

Lieve volgers,

Het laatste berichtje van deze reis, helaas!
Afgelopen 2 dagen zijn wij in Reykjavik geweest.😄 Ik heb niet veel van mij laten horen omdat ik mij niet zo lekker voelde. Gelukkig heb ik medicijnen gehad en voel ik me een stuk beter😊

Reykjavik is echt een hele leuke mooie stad! Overal gekleurde huisjes en graffiti kunstwerken op veel muren. Wel vind ik dat aan de buitenkant van de huizen de meeste best vervallen eruitzien maar dat je nog verbaasd staat als je naar binnen komt. Veel zijn van binnen mooi, schoon en helemaal niet vervallen. Wij verbleven in het loki guesthouse midden in Reykjavik, een echte backpackers locatie. Het was prima voor ons maar het deed me wel een beetje denken aan een studentenhuis haha! Ik vond het wel leuk juist😛

We zijn gister naar het walvismuseum geweest. Daar hebben we de walvis gevonden die wij tijdens het walvis spotten hebben gezien. De humpback whale. Je kunt het op de foto zien die ik heb toegevoegd🐋 alleen denken wij wel dat die wij gezien hebben een maatje kleiner was dan het voorbeeld. Als je daar dan zo bij staat dan realiseer je eigenlijk wat je gezien hebt😱 je ziet natuurlijk alleen een stukje rug en een staart boven water. Maar die beesten zijn echt mega! Heel cool!

We zijn nu in ons laatste hotel in Kevlavik. Het vliegveld is nog maar 10 minuutjes rijden hier vandaan. Onze wekker gaat om half 5.
Helaas is er een einde gekomen aan deze mega super geweldige toffe reis die ik voor geen goud had willen missen!❤❤😍😍🐋 we hebben mega veel gedaan en gezien. En ik zou ik niet zijn als ik geen 10.000 foto's zou maken en ik heb dus ook aardig wat plaatjes geschoten📸📸📸📸😛 een kwart staat nog niet eens op dit blog denk ik. De meeste foto's staan op mijn camera die ik thuis heerlijk op mijn gemak ga uitzoeken en sommige een beetje bewerken natuurlijk🙈 deze foto's zal ik dan ook nog op social media zetten voor de liefhebbers😁 dus hou het in de gaten!

Voor nu was dit het allerlaatste verhaaltje van de reis. 😦 bizar het is zo snel gegaan!

Fijne avond iedereen en tot in Nederland!🙋📸✈🌍🌷😘 ik hoop dat jullie het leuk vonden om ons te volgen!

1. Fee:
    29 september 2019
    Heel leuk allemaal! Ben benieuwd naar de rest van de foto’s. En super gaaf dat je die mooie dieren hebt mogen zien! Veilige reis terug en see you soon 💖
  2. Frank:
    30 september 2019
    Nou heel leuk gedaan. Diepe buiging