Niemandsland

23 september 2019 - Myvatn, IJsland

Hallo lieve volgers,

Vandaag was vooral een dag van veel rijden. We moesten ongeveer 5 uurtjes rijden. Het eerste stuk ging lekker en we konden goed doorrijden. Tot er een wegafsluiting langs de kust was en we binnendoor moesten rijden. Onverharde weg met veel stenen en heuuuul veel kuilen! Dikke dichte mist met minder dan 3 meter zicht. En natuurlijk zat ik op dat moment achter het stuur!😆

Je mocht hier max 40 km per uur rijden wat we in veel gevallen niet eens haalde. En zo ging dit 19km lang door😱 ik was blij toen er een einde aan kwam pfff. Gelukkig zijn we door mijn goeie driving skills er levend uit gekomen🤓😜

Een heel stuk verderop verandere het landschap ineens in een super mooie weg met waanzinnig uitzicht op bergen met herfstachtige kleuren en vol met schapen. Daar hebben we even van genoten en daarom ook helemaal vergeten een foto te maken😆

Het landschap veranderd hier zo snel dat is echt bizar, want voor we het wisten reden we in een maanlandschap. Grote bergen zwart zand en stenen. Super mooi ook om te zien en op foto of film gewoon niet goed vast te leggen. Maar ik heb een poging gedaan met mijn fantastische vlog😂

We zijn nu in Myvatn waar we de komende 2 dagen zullen blijven. Alleen een beetje jammer dat als je de kraan open draait of gaat douchen het meurt naar rotte eiren😵😂 maarja dat nemen we maar voorlief dan haha!

Voor nu weer even genoeg, tot de volgende blog! 🙋