Reykjavik de gekste

27 september 2019 - Reykjavík, IJsland

Hallo lieve volgers,

Vanmiddag zijn we aangekomen in de bewoonde wereld! In Reykjavik, onze helaas laatste bestemming van onze reis. Wij verblijven hier tot en met zondag. Maandag vroeg pakken wij het vliegtuig terug naar Amsterdam.

Wat een contrast met de counrty side van Ijsland! Ik heb vandaag mijn camera even niet aangeraakt omdat ik vanaf vanochtend al niet lekker was😵 ik heb na de lunch mijn hele maag inhoud er dan ook weer uitgegooid😷😱gelukkig wel in een zakkie. Ik bespaar jullie de details😂 het gaat gelukkig al beter. Ik wil natuurlijk nog wel van de laatste dagen kunnen genieten!

Morgen gaat mijn camera gewoon weer mee en houden jullie foto's van Reykjavik nog te goed! Ik heb wel een aantal foto's gemaakt van ons wandelingetje naar de supermarkt net. Ik vind Reykjavik nu al super mooi en het lijkt echt een gezellige stad. Ik moet wel zeggen dat ik de drukte om me heen ook wel weer fijn vind😄

Nou weer genoeg voor vandaag😜