Aftellen voor Ijsland!

30 augustus 2019 - Rotterdam, Nederland

Hallo volgers,

Over minder dan een maandje is het dan eindelijk zover, samen met mijn broer naar Ijsland! Nooit verwacht dit ooit samen te gaan doen, maar helemaal geweldig! We hebben samen een route uitgestippeld van precies 10 dagen, hotels geboekt en excursies uitgekozen. In de volgende verhalen lees je meer over de voorbereidingen en al het leuks wat er komen gaat!

Op 20 September om 06:50 vertrekt ons vliegtuig vanuit Amsterdam richting Reykjavik. Om 08:05 landen we dan op Ijslandse bodem! Ons avontuur begint vanaf daar en ik zal jullie vanaf die tijd meenemen in onze 10 daagse reis door de ongerepte natuur van het mooie Ijsland. In de eerste foto kun je onze route alvast bekijken.

Dus meld je aan voor de mailing lijst en mis niks van onze reis!

kveðjur Kelly

1. Diana Sluijter:
    31 augustus 2019
    Wauw veel plezier jullie samen 😘😘
  2. :
    Dank je wel! 😄😘
  3. Mary:
    20 september 2019
    Hoi Kelly en broer een hele fijne vakantie geniet ervan en dat jullie maar mooie dingen mogen beleven en zien 🤗
  4. :
    23 september 2019
    Hey Mary! Dank je wel, we zien zeker mooie dingen. Echt een hele leuke vakantie tot nu toe😁 we zijn benieuwd naar de rest!